nattliga problem

Fan va seg jag är idag, Mille har börjat strula på nätterna.
I snart 3 veckor har han sovit utan sidan på spjälsängen, nattningen går iaf bra de är vissa kvällar man får vakta och säga till han att gå och lägga sig igen. Däremot har han börjat vakna mitt i natten och ska vägra somna om. I natt var det mellan tolv och två, tillslut somnade han efter att jag suttit utanför och vaktat.
Vissa nätter vaknar han vid halv 5-6 och är pigg, då är det oftast lönlöst att få han somna om.
Han brukar ju gå och lägga sig vid 8 ungefär så det är omöjligt att han kan vara pigg så tidigt, han har ju alltid vart morgontrött innan med och sovit till 8-9 tiden.
Nån som har ett bra tips hur man vänjer av detta?? Sen när man har två är det ju inte så kul och behöva vara vaken halva nätterna, då det är fullt ös här hemma hela dagarna. Milo går ju inte på dagis heller så det blir ju ingen vila under dagtid.

Idag ska vi går ner till min mormor och morfar en sväng, sen vid ett ska jag ta ett blodprov. Mina järnvärden lär väl inte vara så jätte mkt bättre än innan. Jag måste bli bättre på att ta tabletterna, bara jag slipper åka in till eksjö och få droppet är jag glad.
För övrigt blir det en lugn dag, ut till stallet sen och fixa, Johan ska byta däck med. Hoppas de inte är ute och kollar sånt idag hade vart surt och få böter för en sån skit grej..

Vad ska ni andra hitta på i vår vädret? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0