Ullared :)

Igår tog jag Emme o Veronica en tripp ner till ullared och shoppade. Så jäkla kul, tiden bara sprang iväg där inne och vi gick mkt längre än vad vi hade räknat med.
Blev endel handlat mest häst, barnkläder, leksaker, kläder till mig o lite annat behövligt. När vi ställde oss i kassan var min vagn full men som tur var plockade jag bort hälften under tiden vi köade annars hade jag inte haft råd me allt =) haha Nästa gång får jag se till och ha med mer pengar helt enkelt, ångrar lite att jag plockade bort lite inredningsprylar men de va ju inte super nödvändiga att ha heller.
Det hela vart en lyckad dag med mkt skratt :)

Idag blir en lugn dag, vi har haft lite fika besök och nu lagar jag mat. Kommer ett par och kollar på frysen vid halv fyra. Hoppas de tar den så vi blir av med den! Sen blir det ut till stallet och fixa, och ikväll måste vi färga mitt hår med, har skjutit på det länge nog nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0