Äntligen fredag!

Idag har jag och Collin vart uppe på vårdcentralen och Mille vart hos gammel mormor & gammel morfar. Det är inte smidigt och få med två ungar så tidigt, fick väcka Milo kvart i 8 så de va precis att vi hann. Jag passade även på att åka till granngården och köpa lusern till Bella medans jag ändå hade barnvakt. Skönt och slippa ha med en hulligan där inne när man är själv! :)

Ikväll efter jobbet ska Johan åka till tyskland, så jag och grabbarna får vara själva i natt :( Har sagt till han att köpa en platta karjala till mig, mina favorit öl så de hoppas jag verkligen han gör samt en box rosé o en rödvin =) De lär räcka hela året för mig =) haha

Nu sover grabbarna och jag sitter här och slöar. Funderar på o fixa iordning solariet så jag kan sola ikväll när jag lagt dem. Om jag orkar? Just nu känns det som det blir sova tidigt för mig med. Fast nu hoppas vi mest det slutar regna lagom tills vi ska åka till stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0