nytt foder

Var och köpte nytt foder till mitt spektakel i fredags, fick bli lusern. Tanken var att  det skulle ersätta kraftfodret så hon kunde få fri tillgång. Men verkar som hon redan tröttnat på det, eller så är hon helt enkelt för mätt när de kommer in från gräset på kvällen. Hon är iaf bättre i benen nu, men jag vet inte om det beror på att jag bytt foder eller om det är för det är kallare ute?

Har ett annat spektakel här hemma med, han är sååå fruktansvärt trotsig emellanåt. Men är så försiktig och duktig med sin lillebror :) Igår blev Collin 3 veckor och det var exakt 3 månader kvar tills Milo fyller 2 år. Tiden går så fort, lite för fort ibland.

Jag såg idag med att jag har blivit utmanad, kul! :) Ska fundera lite på frågorna och vilka jag ska utmana så ska jag ta mig an den senare när Mille sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0