Äntligen fredag!

Äntligen helg, jag har ju vart "ledig" ett par dagar. Två dagar vab sen fick jag magsjuka. Det är inte meningen att jag ska jobba? Efter 4 har mannen helg, det blir nice. Känner mig piggare idag, så förhoppningsvis ska vi äta lite god mat o mysa ikväll :) Även att jag är piggare är det väl lika bra att stanna hemma från jobbet ikväll, vill ju inte smitta ner mina kära vänner. Ska väl gå två dygn tills man är smittfri med? Bara inte nån av de andra åker på det nu!

Mamma hade hittat en film igår när vi visar Blossom och Bella i Frödinge. Måste dela med mig, de ser såå snygga ut och vilka proffsvisare det är då ;) haha http://www.youtube.com/watch?v=_hRxUnSKUq8&feature=player_embedded


Nu är det typ 2 veckor kvar tills vår tjejresa till ullared, jag längtar sååå mkt.
Det riktigt skriker i shoppingtarmen :D haha Som vanligt, finns det nått bättre än shoppa? Man blir alltid lika lycklig, oavsett om de är ett nagellack, klädesplagg eller inredningsdetalj :)

Nu vaknar Mille, han har vart riktigt sovig ett par dagar. Det är väl för han är lite sjuk. Hoppas han sover länge i helgen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0