God morgon!

Sitter här i soffan och väntar på att mitt lilla hjärta ska vakna, känns synd o väcka han nu när han är sjuk. Min stackars lille plutt, 39 graders feber. Idag ser ut att bli jätte härligt väder, såå trist bara att man inte får vara ute och njuta av det. Eller får och får, kan är väl mer passande..

Nu blir man ju verkligen rid sugen med, gud va härligt. Det är mjukt i marken och varmt o skönt. En härlig skogsrunda med mycket galopp hade vart riktigt nice! Drömde i natt att jag skulle ut och rida, lite abstinens? :) haha Har ju "tyvärr" ingen ridhäst, men till nästa höst ska det iaf börjas med min plutta. Det kommer bli kul, framförallt spännande! Lilla Bella nu mäter hon 147, hennes brossa var 153 vid 1 år så får se om 2,5 månad om hon är lika stor.




Gud vad jag längtar tills vi ska åka till Ullared, har börjat med en liten shoppinglista. Den innehåller de nödvändiga, får se hur mkt onödigt jag får med mig hem :) Stor risk att det blir massa haha :)

Nu låter det som han börjar vakna till, ha en underbar dag i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0