längtar

Sitter här i köket och kollar på ullareds blogg medans Johan och Milo lagar mat. Gud vad jag längtar tills vi ska åka! Det ska bli såå kul, en riktig tjejresa :) hihi

Försökte göra ett inlägg via mobilen igår, men det gick sådär, eller inte alls faktiskt. Får se om jag orkar testa ikväll igen :D

Skönt att ha jobbat klart idag, fixat stallet, mm. Så man bara kan njuta och umgås med familjen! Vilket jag inte kunnat på ett par dagar, när jag har kväll får Johan stressa hem från jobbet och jag till.
Så vi njuter verkligen av att jag jobbar dagar nu.
Ska nog testa mitt nya snygga sybord ikväll med, hur de känns o sitta vid det. Måste inför skaffa mig en pall till det, får se om man kanske tar nån loppis i helgen när vi ändå ska in till ikea, vill ju ha nån i lite antik stil :)

Nu ska jag kolla klart lite på bloggen innan middagen är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0