måndag

Idag när jag lämnade milo på dagis var han jätte ledsen, han har knappt vart där på två veckor så stackarn har glömt bort hur det funkar. Men känner ju sig så elak när han är ledsen och jag går där ifrån men samtidigt så går det över och han har kul, det känns skönt iaf! Idag passade jag på att fixa stallet när han var där så får se vad vi ska hitta på tills Johan kommer hem, idag är en sån trist dag när han kommer hem så åker jag. Men det kunde väl vart värre.

Igår fyllde jag 25, lite ångest för det, men lär väl bli ännu värre sen vid 30. :D Min släkt var här och firade mig lite, blev födelsedags/inflyttningsfika. Jag fick massa fina presenter en lampa, ett antikt skrivbord till mitt pysselrum, en hylla i shabby chic stil, pengar och presentkort på ikea. Ett tag kändes det som jag behövde köpa massa saker men sen igår när vi började diskutera så kom vi knappt på nått. Men det finns väl massa när vi väl är där :)

Sitter här och kollar på ullaredsbloggen, gud vad jag längtar tills vi ska åka. Det ska bli sååå kul :)
Nu måste jag visst sätta lite fart, två timmar kvar tills jag måste göra mig iordning för jobb.
Ha de fint i det härliga vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0