helg!

97 stycken nyfikna som va inne och kollade mitt senaste inlägg, men inte en enda som skrev nått om det. Lite illa tycker jag allt!

Idag är det äntligen fredag, för min del blev det helg lite tidigare. Milo har feber, IGEN! Så vi kan ju tyvärr inte hitta på nått heller, men ska nog sätta mig ute i solen när han sover middag :)
Måste ringa försäkringskassan med, men är sådär sugen på att ställa mig i deras telefonkö idag.
Lite stor städning får det nog bli med, imorgon ska vi på kalas så då hinner jag väl inte.

För övrigt så är jag såå grymt sugen på att grilla, får se om mannen orkar plocka fram den i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tryck in ditt nummer så ringer försäkringskassan upp, så slipper du telefonkön.

2012-03-23 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0