vab igen!

Då var det dax för vab igen, typiskt att han alltid blir sjuk när jag har dagar. Men det är ju inget man kan välja direkt heller. Men hade ju vart bättre tajmat när jag jobbar kväll :D
Vi har iaf fått mkt gjort idag röjt upp i köket, dammsugit och svabbat golven. Så nu är det rent och fint, även en maskin tvätt har vi fått igång. Jag saknar lite att ha tvätt&torktumlare i lägenheten men samtidigt är det rätt skönt med tvättstuga och slippa ha allt hängandes inne. Vi är så nöjda med våran nya lägenhet och längtar verkligen inte tillbaka till gamlarpsvägen!
Ska se om jag kan tjata på Johan att ta upp ute möblerna, nu kan man nästan sitta ute lite när det är så varmt. Kanske även kvällstid då vi har inglasat :)

Lilla Mille sover nu och jag slöar, får se vad resten av dagen har och erbjuda. För min del blir det stallet en sväng iaf. Snart dax o fundera på middag med, lutar åt pankisar. Vad ska ni andra ha? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0