9 dagar

Idag är lillebror 9 dagar gammal, egentligen skulle han ju inte komma förens imorgon. Men han fick bråttom ut, först var jag osäker på om vi ens behövde åka in. Det kändes inte riktigt som förlossningsvärkar. Men vid halv 8 fick Johan väcka Milo så de kunde äta frukost. Egentligen så tyckte jag han kunde fått sova men de va lika bra o väcka han ändå. Tur vi gjorde det för vid 8 började jag få så starka värkar så jag insåg att det var dags att åka. På vägen in till eksjö släppte vi av Mille i stallet hos min syster. Så vi var inne i eksjö kvart i 9 och sen var lilleman ute tjugo i 10. Han ville verkligen inte vänta. Men det var ju tur det så jag slapp gå över denna gången :)

Nu har jag o Mille ätit frukost, så jag sitter och kollar på när han badar. Funderar på vad vi ska hitta på idag?
Ska åka och hämta en tröja om en stund, sen får det väl bli leka lite ute innan det är dags för lunch och att sova middag :)
Vad ska ni andra hitta på för skoj?

Kommentarer
Postat av: Louise

Njuta i solen en stund. Sen jobba vid 17,00:-) hihi

2012-05-24 @ 15:33:43
URL: http://fancylilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0