Alltid är det nått..

Efter vart friska typ en månad var det dax igen, upptäckte i onsdags eftermiddag att han hade ögoninflamation. Som "tur" va sist när han hade i december så skrev läkaren ut 54 st till mig, lite fler än jag behövde. Men skönt nu slapp jag åka bort för att få ett utskrivet, vart bara för Johan och hämta ut. Och igår fick jag magkatarr, hoppas verkligen de bara är nått tillfälligt!! Att det inte kommer fortsätta efter bebisen kommit :( Är vi inte bättre på måndag så får jag väl ringa sjukan igen.

Igår flyttade Blossom med, så jag tror jag har en liten ledsen häst i hagen idag som saknar sin mamma. Så nu kommer hon väl gå från att vara näst högst i rang till lägst.

Idag är det exakt två veckor kvar tills bebisen är beräknad att komma, än har jag inte packat nån BB väska. Tänker varje kväll att jag ska göra det men sen går det över till "jag gör det imån". Har äntligen hittat en vagga med, men den fanns ju självklart i mullsjö och dit ska vi inte på ett bra tag. Det är ju tyvärr inte "på vägen" heller, världens omväg om Johan ska åka förbi där efter jobbet. Men jag hoppas det löser sig ändå för jag vill verkligen ha den :)
Annars får jag väl leta efter en billig spjälsäng, för snart måste vi iaf ha en :)
Mille skulle fått en riktig säng nu tills hans syskon kommer, men det blir tills han fyller ist. Lagom att nästa får ta över hans spjälsäng då.

Nått annat jag längtar väldigt mkt efter är ett eget hus, så trist att alla ska va såå dyra. Och de som är billiga ligger ju på helt fel ställe lr så har gårdarna för lite mark. Suck!! Men nån gång måste ju det perfekta stället för oss dyka upp också :)

Va ska ni där ute hitta på för skoj i helgen?
Vi skulle haft tacokväll egentligen med ett par vänner men de fick jag ställa in :( Här hemma hos oss blir det bara slappa och vila så man kanske piggnar till fort igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0