Äntligen är han här!

Som sagt, äntligen är ett litet efterlängtat föl här. Blev en liten fux hingst. Är han inte söt??



Zemlan gick över tiden lite drygt en månad, han föddes igår kväll 23.15 så han är inte ens ett dygn på bilden.
Tur att vi människor blir igångsatta efter två veckor, jag hade aldrig orkat en månad extra!! :)

Just nu sitter jag här i min ensamhet och äter varma mackor, väntar på att man och barn ska komma hem.
Har haft en skön dag ute i solen i frödinge, hoppas på bra väder imorgon med då ska jag passa på och sola lite.
Mille ska va hos farmor så tänkte jag skulle passa på o njuta lite av lugnet, han är mer vild än tam :P haha

Hoppas ni andra där ute med har haft en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0